NOVOSTI

Kakvu budućnost grafičara želimo?

Poštovani članovi udruge FESPA Hrvatska,

trudimo se adresirati najaktualnije probleme koji muče grafičku struku, što je jedna osnovnim vrijednosti Udruge.

Organizirali smo event u obliku panel rasprave, kojem je cilj skretanje pažnje javnosti na problem radne snage u grafičkoj struci. U isto vrijeme želja nam je okupiti i najznačajnije osobe hrvatske grafičke industrije.

Panel rasprava pod nazivom: “Budućnost radne snage u grafičkoj industriji” održat će se u utorak 22.11.2022. godine u Kaptol Boutique Cinema&Baru. Početak je predviđen od 12:00 sati, a završetak u 15:00 sati.

Problem kojeg želimo naglasiti je smanjena dostupnost mlade i stručne radne snage na tržištu rada, uz dodatno otvaranje pitanja vezanih uz smjer razvoja edukativnih ustanova vezanih uz grafičke tehnologije. Također želimo donijeti aktualne informacije vezane uz reformu strukovnog obrazovanja koja se trenutno provodi. Panel rasprava će uz moderatora otvoriti ova i slična pitanja, zajedno ćemo tražiti odgovore na to gdje se grafička struka nalazi, zašto smo tu, te kako možemo usmjeriti sustav u boljem smjeru u budućnosti.

Iz newslettera našeg medijskog partnera, Print Magazina, možda ste o ovoj temi već nešto i saznali, a u nastavku navodimo detalje vezane uz panel raspravu. Ovim putem pozivamo sve članove na sudjelovanje i prema mogućnostima aktivnu potporu:

Dođite na event! Vi ste pokretna snaga naše struke, trebamo vas, dođite i iznesite vaše mišljenje!

Pozovite i motivirajte vaše uvažene poslovne partnere s kojima radite, oni su također pozvani na sudjelovanje. Ovo je bitno zbog odjeka u medijima, želimo okupiti najvažnija imena grafičke struke. Nije bitno kojim tehnologijama se koriste, bitno je da utječu na grafičku industriju u Hrvatskoj.

Pomozite nam plasiranjem vijesti o eventu kroz vaša poznanstva, web stranice vaše tvrtke i društvene mreže.

Ako ste u mogućnosti, svaka pomoć u sufinanciranju eventa je dobrodošla. Ne zbog ostvarivanja profita nego zbog smanjenje minusa kojeg će event ostvariti. Trenutni budget uključuje najam prostora, catering i bar, fotografiranje, AV opremu, tiskovine i usluge vanjskih suradnika za marketing i PR. Svaka donacija je dobrodošla i kako nam se donatori jave, dodati ćemo njihova imena u sve medijske objave i tiskane materijale. Za vas, dodatan benefit je to što ćemo, uz medijske objave, u hodnicima edukativnih ustanova postaviti plakate o eventu gdje će sponzori biti navedeni.

Event nema kotizacije, ali broj mjesta je ograničen!

Prijave za sudjelovanje pošaljite na e-mail: info@fespahrvatska.hr

Za sva pitanja slobodno nam se obratite!

Dag Knepr, predsjednik
dknepr@fespahrvatska.hr

Damir Bencek, tajnik
dbencek@fespahrvatska.hr

natrag na novosti